Sunday, April 29, 2007

Replici „feminine”




Nu-mi aduc aminte decat putine momentan, probabil ca o sa largesc lista in curand.

Mai noi (Vechime: de la 1 zi la 1 saptamana):

Dupa ce am adus o cana cu apa pentru ea.
Eu: Ti-o pun aici, pe masa?
Ea: Nu, o tin in mana.


Dupa ce nu tac din gura si n-o las sa doarma.
Ea: Joaca-te tu cu focul.
Eu: Poate ma ard.

Dupa ce o tachinam.
Ea: Hai, mai variezi si tu...
Eu: Bine, bine... ce pozitie sa adopt?
Ea: N-ai foarte multe variante.
Eu: Pai, depinde cum o iei.


Mai vechi (Vechime: de la 1 la 5 de ani):

Dupa ce a venit de la „ocazie” cu tirul.
Eu: Nu ti-a fost frica?
Ea: Ce putea sa-mi faca? Alta gaura?


Dupa ce a racit grav si a inceput sa tuseasca urat:
Ea: Zici ca am o pula-n gura.
Eu: Vrei ceva de gat?

Dupa ce aflasem ca petrecuse ultimele 2 nopti la un fost iubit.
Eu: Ai ceva sa-mi spui?
Ea: Doar am stat de vorba, n-am facut nimic.



Antice (Vechime: de la 5 ani la 20 de ani):

Dupa ce imi uitasem toate cartile acasa si profesoara nu se prinsese.
Ea: Scoate obiectul pe banca.
Eu: Nu pot.
Ea: De ce?
Eu: Nu-l am la mine.
20 de insi: =))


Ea e (aproape) de fiecare data alta, din fericire.

6 comments:

L said...

si te-ai ars? :))

Zoom said...

Nu, ca nu m-am jucat indeajuns cu focul. :P

Unknown said...

shiva, daca ai ras la replicile alea, am serioase indoieli in ceea ce priveste maturitatea ta intelectuala, ca de simtul umorului ce sa mai zic. Cand eram in generala si radeam la chestii din astea ar fi fost, intr-adevar, super-cool sa am blog...

Zoom said...

Omule, te mananca rau limba, dar nu ti-ai ales bine locul in care sa ti-o scarpini. Poate te vede iar Duda si te rezolva.

*Si maturitatea intelectuala nu se rezuma la a rade numai de snobisme.

L said...

andrei, stii doar ca parerile tale sunt nule pentru mine, nush de ce te mai obosesti, probabil sa te aflii in treaba.
Ps: daca vii pe la noi, asigura-te ca nu sunt acasa.

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

 
Add to Technorati Favorites