Friday, April 27, 2007

COAE - Partea I




EL: am nevoie
EL: de o adolescenta
EL: 14-16 ani
EL: cu tulburari emotionale
EL: ma rog..
EL: adica
EL: una.. emo.. rebela
EL: sa-i dau niste teste
EL: probabil cpe
EL: pt o tipa care m-a rugat
EL: ;D
EU: ce teste sa-i dai ma tu ei, decat de sarcina
EL: eh
EL: teste ma
EL: psihologice
EL: cpe
EU: kk... astea n-au nimic in cap decat... nimic
EL: taci ma
EL: ca nu-i test
EL: de inteligenta
EU: dar daca ai avea posibilitatea sa vezi ce gandeste
EU: ai vedea.... aer
EL: vrei paste
EL: sa vezi ce mi-a raspuns
EL: ?
EU: logic
EL:

=== Original Message === >>>>

vreau sa te intalnesc zilele viitoare
spune-mi cand putem sa ne intalnim

ah, nu-ti face probleme nu-s vreun nebun

astept mesaj >.>

Si EA raspunde: „HUH?
coaee..de obicei ajtia imi cereau idu...
nu direct intalinirea..
and like..
dc sa te intalnesti q mn???
ma cunojti de undeva ot what?”

EL: pai plm.. m-am dus
EL: sa caut pe hi5
EU: )))))))
EU: COAE
EU: COAE
EU: LOL
EU: )))))
EU: ba cat am ras in ultima ora mi-a trecut toata durerea de cap
EU: COAE
EL: i-am dat
EL: mesaj inapoi
EL: lol, nu-s "coae" pentru tine
bigger lol, mah relax, eu nu vreau sa agat pustoaice de 15 ani pe net

vreau sa te scot la un suc (sau ce-ti place tie) si sa te rog sa ma ajuti cu ceva, un favor (ma simt NEVOIT sa-ti specific ca nu-i nimic sexual, din nefericire pentru tine)

wanna help me out?

EU: din nefericire
EU: )))))
EU: LOLOLOL
EU: ma de ce nu i-ai zis direct ca vrei sa o testezi ? )))
EL: ca zice
EL: ESTI PSIHOLOG
EL: si e d-aia
EL: revoltata..
EL: punkera
EL: si EMO
EL: de aia imi era cam asa sa-i zic..
EL: vroiam sa ma imprietensc cu ea
EL: si daca fac in 3-4 zile
EL: testele alea...
EU: cati ani zici ca are?
EU: 15?
EL: 15
EU: COAE
EU: ))))))))))))))))))))
EL: )))))
EL: EXACT
EU: nu ma pot abtine
EU: CWAE
EL: deci COAE
EU: NU STIU CWAE
EL: sa-ti explic
EL: lumea in general
EU: lasa coae ca negociem coae
EL: cere ID-urile
EL: fetelor
EL: nu intalniri coae
EU: si pe urma coae daca stiu sa scrie
EU: capata sex coae
EU: intai sa invete alfabetu
EL: da coaie, e si asta o idee
EU: si sa foloseasca messu
EU: coae
EU: fara „i” coae vezi ca nu pupi sex daca nu stii sa scriiiii.

1 comment:

Unknown said...

dude.. nu stiu de unde le gasesti.. dar.. am ras de ma doare burta... :d in fine.. incearca sa mai scurtezi putin din posturi. descurajeaza cititorul- cel putin p mine... le cam citesc pe diagonala, recunosc. :d go on!

 
Add to Technorati Favorites