Monday, April 30, 2007

Micul roşu




Una din sursele mele de conversatii fun pe mess mi-a dat un nou material.

El: stai
El: Sa caut in arhiva
Eu: ok

El:
„ Ea: da, visul meu de veacuri s-a implinit
Ailalta: adica? imi bate inima tare
Ea: sex oral
Ailalta: asta e visul tau de o viata?
Ea: da clar
Ailalta: ai facut si tu?
Ea: nu
Ailalta: de ce?
Ea: dc ce?
Ailalta: de ce nu ai facut si tu sex oral?
Ea: ca a fost acum pe final ca ne-am certat si asta a fost o kestie asa...
Ailalta: de impacare. si ti-a placut?
Ea: da. si eu prima oara nam vrut si s-a enervat
Ailalta: ce-a zis?
Ea: ca se uita la film
Ailalta: da eu nu inteleg. el te-a lins..ca sa zic poetic si tu nu ai supt?
Ea: nu. sunt smechera
Ailalta: nu. e el bou
Ea: ba nu ca i-am zis ca nu vreau
Ailalta: pai..mda..si el lucra acolo si tu te-ai ridicat si ai plecat?
Ea: stia ca trebuie sa plecam...si ii ziceam asa hai acasaa asa... hai acasa. dar hai sa stam Ailalta: bv
Ea: da
Ailalta: credeam ca ai vise mai inaltatoare
Ea: fata pt sex oral ... as da multe in viata asta
Ailalta: e..replica vietii mele
Ea: si la un mom dat cand ma tinea i-am zis ca tip ca ma violeaza si at cand am vrut sa zic ceva..a facut ceva mai fain si a iesit un.... ahhh violeazaaa... am murit de ras
Ailalta: sa vezi si cand o sa ai orgasm atunci dixtractie. Clitoridian. ca vaginal..mai greu Ea: da...ca mi-a bagat si degetele dar...
Ailalta: dar?
Ea: el era mai incantat dar eu nu prea.
Ailalta: deci cand ti-a bagat degetele ai avut orgasm si nu erai incantata? pai..ce era sa faci? sa canti?
Ea: nu eram incantata punct. nu asta mi-a placut cel mai tare
Ailalta: da am inteles, ce dura esti
Ea: daaa
Ailalta: deci data viitoare faceti sex?... parca-s sora mai mare.
Ea: eee..zic si eu asa
Ailalta: a, ca gaina stiu
Ea: fata ce ca gaina. sunt f naspa nu e pr meu si imi face sex oral. Groaznic. un cosmar Ailalta: da.. naitmer esti plina de remuscari vad
Ea: da sunt
Ailalta: de ce ma?
Ea: jk, as fi daca m-as gandi mai bine dar.... n-am avut de ales m-a tinut
Ailalta: nu e asta scuza ideea e ca ai vrut, f bine... bv tie..gud for iu
Ea: da
Ailalta: data viitoare o sa faci sex oral?
Ea: m-a si durut ..i-am zis ma doareeee
Ailalta: de c? cand facea sex oral sau cu degetele?
Ea: c degetele logic
Ailalta: a pai da normal, sper ca nu e atat de idiot incat sa te dezvirgineze cu degetele
Ea: nuuuu, mie mi se pare mai fain asa, putini baieti vor sa faca doar ei plus ca majoritatea nu fac deloc. we are lucky
Ailalta: ma, chiar asa. deci eu am vazut pizde diferite de a mea, sunt eu diforma?
Ea: )) intreaba-l pe ala
Ailalta: stii alea..in care se vede din exterior.. se vede tot? eu am asa..o crapatura..nu se vede, el zice ca asa e bine, ca mine,
Ea: ce se vede din ext?
Ailalta: clitorisul..chestiile de acolo
Ea: aa... la mine e asa... si si
Ailalta: adica?
Ea: adik se vede nu e ascuns
Ailalta: se vede asa..pur si simplu?
Ea: asa si asa Ea: dar se vede
Ailalta: aoleu.. ma.rog , or fi mai multe feluri ... o fi ca-s mai grasa cauza?”

Lucru care m-a facut sa-mi aduc aminte de o faza petrecuta acum vreo 8, 9 ani, cand inca erau policlinicile la care erai repartizat in functie de zona in care stateai. Si acolo te duceai cum mergi acum la medicul de familie. Ca te durea maseaua sau ca te durea in c.. ot, ca erai suspect de cancer sau ca te julisei in c.. ot, pe acolo treceai. Si aveau acolo nspe cabinete, cu dentisti, cu medici generalisti, farmacie, s.a.m.d. Si in timp ce eram pe hol in asteptare, vine o tanti pe la 40 de ani, mai de la tara asa, se duce ata la farmacista, si zice ceva de genul „Nu va suparati, am si eu o fata de 13 ani si a inceput sa-i curga sange de jos, ce credeti ca are, puteti sa-mi dati ceva?”. Farmacista: „Se numeste ciclu doamna, ii trece”. Cred ca mai bine ii dadea o carte cu instructiuni...

No comments:

 
Add to Technorati Favorites