Friday, April 27, 2007

COAE - Partea a II-a




EU: ba si mai citii o faza SUPERBA intr-o revista cool girl de era prin baie
EU: articol " daac te saruti cu altul inseamna ca ti-ai inselat prietenul?"
EL: ]-=deafewkaj
EL: g
EU: coae uite ce invata astia pustoaicele in presa file-ar revista sa le fie sa le-o bag pe gat
EL: HAHAHHAHAHAH
EL: HAHHAHAHAHAHHA
EU: cica raspunde una
EL: btw, tu citesti coolgirl
EL: wtf?
EU: „a nu, putin sarutat si poate si putin petting nu inseamna inselat, dar mai departe nu merg, cutare, 17 ani”
EU: citesc orice e la buda plm
EU: uite si tu ce mentalitate
EU: si ce termeni - petting
EL: petting
EL: wtf is petting/
EU: nush plm, pet the monkey
EU:
EL:
EL: wtf is petting ma?
EU: ii face laba da nu ii da pussy
EU: cred
EL: a
EL: ROFL
EU: sau il lasa sa o pipaie
EL:
EU: sau combo
EL: )))
EL: ma cac pe mine de ras
EL: PETTING?
EL: CUM PULA MEA
EU: petting COAE ce esti asa incult
EL: deci CUM PETTING MA?
EL: wtf is petting
EU: nush ma
EL: COAE n-am auzit
EL: in viata mea de petting
EU: intreaba-le pe pustoaice
EU: intreab-o pe asta EMO
EU: ca stie sigur
EU: strutza reaq
EU: ma da cand sunt mai multi baieti cum le-o zice? coitzelor?

[...]

EL: ba
EL: am aflat
EL: ce inseamna petting
EU: ce?
EL: sunt cel mai tare
EL: ever?
EU: de unde?
EU: pe cine intrebasi
EL: Definitie: Termenul de petting acopera mai multe activitati sexuale : lasarea de sperma pe gât, sarutul profound si atingerea erotica a partenerului. Atingerea, mângâierea, masajul si sarutarea corpului partenerului poate avea loc prin haine sau pe sub haine si termenul de "heavy petting" de obicei implica înlaturarea unor obiecte de îmbracaminte si atingerea sub mijloc.

EU: lasarea de sperma pe gât?
EU: ))))))))))))
EU: LOL ?
EU: ti-ai inselat prietenul ? aaa, nu, doar am facut petting cu unul

B, din spatele meu: Nu ai cultura sexuala ;)) Eu, din fata mea: Pe vremea mea ii zicea altcumva, nu petting. Oo Christ, petting??? WTF?

4 comments:

L said...

Ti-am zis ca ai lecturi proaste. coolgirl? jesus! Bine macar ca ai invatat si tu ce-i aia petting.
ps: sterge partea in care ai zis ca ai gasit-o prin casa :D

martin zick said...

N-a învăţat! :) "Petting" este înlocuitorul vulgar (mă rog, trivial) pentru "foreplay". Pa russki: preludiu! :)

martin zick said...

N-a învăţat. :) "petting" este înlocuitorul vulgar pentru "foreplay". :)

Zoom said...

Exact ma, asa-i zice. Deci ce atatea englezisme frate/soro? Petting... auzi la ei. Babardeala, frecare, lipeala, cordire, e bogata limba romanilor (si a romancelor si mai bogata) ce pana mea e cu pettingul in ecuatie?

 
Add to Technorati Favorites