Tuesday, April 24, 2007

I am Ubik.



"I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."

Ieri, contrar asteptarilor, nimic interesant. M-am apucat sa citesc o carte pe care de mult vroiam sa o "posed", Ubik, de Philip K. Dick. Am terminat lectura spre seara si nu inteleg de ce e in topul celor mai bune 100 de carti in topul Time's Magazine. S-ar putea sa fie traducerea de vina, dar nu sunt asa convins. Am citit minim 50 de carti SF mai bune decat Ubik, iar topul lor nu e facut numai pentru genul asta. E interesanta, dar atat. Daca aveti de ales intre Ubik si altceva, alegeti altceva-ul, sau cititi varianta originala in engleza, care banuiesc ca e mai buna.

Boring day, mai putin spre sfarsit cand am adormit si am visat frumos. Nu mai stiu ce. Mi s-a spus ca zvacneam in somn ca un catel, deci e de bine.

8 comments:

L said...

SF sux!

L said...

SF sux!

L said...

SF sux!

Zoom said...

SF rulz! :D

L said...

Suuux.
imprumuta si tu de la mine din camera niste carti de calitate.

Zoom said...

Pai parca mai era hartie la toaleta :> Common... School books?

L said...

n-am numai de alea. cand fac curat, te chem sa vezi.

Doru Oprişan said...

De acord. Ubik not good at all.

 
Add to Technorati Favorites