Saturday, May 26, 2007

Timp mort



Mi s-a zis ca nu scriu destul de des pe blog. Pai daca nu simt nevoia, ce sa fac? :) Sa scriu la “plezneala” orice balarii? Doar nu-mi fac aici jurnal on-line cu ce fac in fiecare zi… Daca scriu ceva, scriu pentru prieteni sa le dau o doza de ras-plans cand au/am nevoie mai mare.

Cu ocazia asta mi-am adus aminte ca primul blog l-am avut prin 2000, da’ pe vremea aia nu-i zicea blog, ii zicea site personal, chiar daca era tot ca un blog. Oare cand a aparut denumirea de blog? Tre’ sa caut. L-am facut, as usual, ca avea un amic si m-a pus si pe mine sa-mi fac. L-am facut si dupa 2 zile n-am mai intrat pe el. Iar acum nici nu mai tin minte cum se chema. Asa sunt eu, uituc. De fapt… ce vroiam sa zic aici… shit… revin…

No comments:

 
Add to Technorati Favorites